Stan med syrran..

Imorse åkte ja till Nyköping för att träffa syrran.. hade ju himla tur att Sofie & Dan skulle in så ja kunde åka med=) Hatar att åka buss och Micke måste ju tydligen ha bilen till Jobbet.. Vid 10 va vi på möte för att imorrn börja med Cambridge Kuren! Ska bli spännande att se hur det går, hoppas verkligen ja klarat för ja vill gärna få ett självförtroende om bara lite iallafall.. Skulle va kul att köpa ett par Jeans och va nöjd. Annars gick vi runt på stan, det är ju himla bra med mammor och systrar för Filippa får nästan alltid kläder då=) Syrran bjöd på lunch som bestod av en sista Pizza på läääänge! Skulle för övrigt testa på att en ny lägg rutin för Filippa,, att man bara ska behöva lägga ner henne och sedan gå ut.. Men vår metod funkar bra ändå har vi kommit fram till.. Lite klapp i rumpan så sover hon inom tio min så får det bli=) För övrigt förlängde jag både mitt och syrrans liv i dag genom att lägga mig på sidan mitt på storgatan.. Ooopps så går det när man knappar på mobilen och inte tittar sig för..=) Men tur det att det finns folk som frågar hur det går och hjälper en upp=) Nä Nu blir det halv 8 hos mig innan några avsnitt TrueBlood.. Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0