Seg dag!

Jahopp..

Igår jobbade jag 17-01 och serverade på oxelösunds komuns party.
Riktigt roligt , ja har faktiskt saknat att jobba för 100% pure... Trevligt!
Förutom att man  hade satans ont i ryggen och fötter men en liten slant extra och en dag sparat är det ju värt det att få va hemma med Fillifjonken!

Just nu är hon med min syrra, Det va meningen att ja skulle sova men hon lämnade sin hund här som moffar åt allt hon hör och hon låg ju brevid mig i sängen vilket gjorde att man hoppade till varje gång.. men men

Jag tar tag i tvätten i stället..

Igår tog ja shakes pån dagen men på kvällen kunde ja inte motstå potatisgratängen och oxfilén som bara stog där och ropade kom och ät mig!!!

ner en sväng till Gymmet och kolla till ska hinnas med idag oxå.

Nä mot tvättkorgen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0