Hoppas!!

Jag är / var med i en tävling om ett present kort på spa och ja skulle verkligen behöva det!

Jag har inte fått tagit hand om mig själv sen min dotter föddes för 8 månader!
Skulle va helt underbart!

Ja och syrran har pratat om att dra på spa men när man är mamma ledig och har en kille som är pryl galen så räcker inte pengarna till...

Jag köper inte ens kläder till mig själv.. Inte ens ett par byxor per år!!

Så håll tummar och tår för att ja ska få vinna=)

Annars går det bra med noka men vågen har stannat men känner mig lite mindre över höfterna..

Igår va vi på Öppna med en kompis och hennes dotter! Trevlans!

Och idag ska svärmor komma förbi så ja får ta mig till gymmet!

Annars är det lite jobb i kväll på gymmet, öppet hus..

Men hARE gött! Ska försöka få Filippa trött så vi snart kan somna igen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0