Då va denna lördag snart över...

Jaha denna dag bara sprang förbi.

Jag och Filippa har mest varit inne och myst idag...

Micke va iväg och tvättatde bilen så nu är den svart igen och ja & Filippa va hemma.. Ja kolla lite på Tv medans hon sov i nästan 2 tim!! Det vette fasen om hon nånsin gjort på dagen..
Hon är lite hostig och snorig så det va nog därför..

Jag sitter och planerar inför morgondagen då ja ska hålla mitt första grupp tränings pass!

Det är ett cirkelträningspass kallat "Easyline"..

Ska bli spännande hur det ska gå=)!!

Jag har tappit lite motivation med min diet och Noka!

Asså första v gick ja ner 3 Kg och ja va duktig sen vette fan va som hände.. Inget hände rättare sagt!

och ja har inte fått börjat med min träning och ja tror att det gjort att ja tappat lusten med det!

Men Nu har ja och Min kille pratat och bestämt vilka dagar ja kan gå på pass för han vill ha det lite lugnt på kvällarna så ja ska ha ett kvälls pass iallafall så på Måndag och en Vecka frammåt ska ja enbart ta drinkar och träna som en tok!

ASså BOX på tisdags kvällar och sen är det ett Aqua fys på Tors kvallar men då när Fillifjonken sover och sen vill säkert svärmor ha Fillifjonken nån timma på FM så ja kan dra till gymmet! Och bara tanken på att få komma igång känns skitbra!! Längtar!

men nu blire lite Tv innan sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0