Seg Torsdag..

Jahopp..

Filippa vakna halv 4, fick ny blöjja & välling sen tror ja hon somna nån minut sen va hon uppe och klättrade så det va bara att ta upp henne för att lägga henne mellan oss, och då känner ja såklart att hon har bajjat.. Det är bara att byta igen..

Sen somna vi straxt efter 4 och sen va det dags att gå upp 5.. Puhh snacka om att ja är trött idag..
Jag fick sova ca 30 min när Filippa somna igen runt 9...

Annars har ja bara varit ute på promenad idag en sväng & min far & faster kom på fika..

Igår va det ett par och kollade på lägenheten! Dom gav ett bud, det vi ville ha så det känns bra.. få se om nån fler ringer...

Juste vi flyttar 1a Februari till Björntorpsvägen 99..
En 3a på 96 kvm.
TvättMaskin/Torktummlare,stor diskmasin, 2 toaletter, badkar!

Super skönt ska det bli!

Som ja har längtat att Inreda ett Flickrum=)

Och idag har ja tänkt, tänkt och tänkt..

Jag ska lämna besked i morrn om när ja ska börja jobba och det får nog bli 1a April..

Jag har lite små ångest för att börja jobba men det är väl bara bita ihop och köra.. Ska ju bli skönt med lite mer i plånboken=)

Nä nu ska ja passa på att städa lite eller bara ligga i soffan då Filippa sover!

Ajöken!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja det blir roligt att inreda ett flickrum åt flickebarnet :) Mycket rosa och vitt blir det hos oss i alla fall :)

2010-11-19 @ 10:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0