Måndag igen!

HejHopp!!

ja då är det Måndag igen, veckorna går så himla fort!! Idag är det än så länge inte lika fint väder som i lördags!
Det va ju underbart med lite frost och sol!
Jaha lite uppdatering från förra veckan då ja inte orkade skriva...

Redan November! Vart faan tar dagarna vägen?

Ja körde ett pass både i Måndags och igår söndag och det gick bra!

I Onsdags åt Filippa falukorv och Broccoli för första gången vilket gick jätte bra!

I torsdags va ja min pappa och badade med Filippa sista gången på friskkällan så nu har vi inga bad kvar där..

Men jag har ju kort på Hjortens så en gång i veckan ska ja försöka ta mig dit så Filippa får plaska lite=)

Mådde skit illa i Torsdags och trodde rätt säkert att det var min tur att få den där jävla magsjukan men senare på kvällen kände ja att det kom från nacken/Rygg och som tur va så fick ja tid hos min Naprapat redan på fredagen..

D känns inte hundra men får se om ja håller ut och ser om det blir bättre annars är det bara att ringa igen..

I Lördags sov Filippa hos min syster då ja och Micke va ute och käkade och gick på Bio..

Det gick riktigt bra och det är ju bra för det blir ju fler grr=)

Idag den 8/11 har ja och micke Jubileum=) 

10 år idag!!

Nu ska ja plocka lite i köket innan frullen!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0