Tidig morgon!

OGILLART!!

Ursch idag bestämde sig Filippa att vakna halv 6.. Tidigast hittills..
Men men det är bara att gå upp och slå på Barnkanalen=)

Som tur är kommer hon somna om om en liten stund fast typiskt är ju det att jag ska tvätta 7.. Men men jag får hoppas ja får sovmorgon imorrn=)

Igår Morse gick ja & Linda med barnen en lång promenad... Rikrigt skönt..

Mot ramdals skolan ner mot läget och sen stan och sen hem.. kanske 40 min.

Sen gjorde ja mat tills Micke kom hem vid 12 sen gick vi till Sarah för lite fika..
Vet inte va d va med Filippa men hon gap skrek när hennes fötter rörde deras matta=)

Lr om hon blev skrämd av nåt samtidgt som ja skulle lägga henne på mattan? hmm

Sen gick vi till Kvantum så det blev 2 lång promenader.. Skönt!

Det blev tacos på kvällen, pappa kom förbi en sväng..

Det blev en tidig kväll för mig.. halv 10, det va läönge sen man la sig så tidigt men är man uppe runt 6 på mornarna så blir man ju lite sliten=)

Idag ska ja till Sofie och låna deras gåstol och sen ska vi vidare till Jimmy&Malin och fika och lämna en amningskudde..

Och Ikväll blire kräftor hos Johanna!!  Yummi!

Nä fixa iordning tvättkorgen nu då..

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0