Idag är det dop!

Idag är det dop för våran Filippa,Mari,Marketta Landerholm♥
Mari är efter min mamma & ja heter det oxå & Marketta är efter Mickes familj..

Vi ska vara i st botvid här i oxelösund & blir runt 27 st + 5 barn.. Ska bli kul med lite kalas!

Fick redan igår av min pappa en Brio stol som vi önskat oss.. Bilder kommer..

Igår kom prästen & vi prata lite om dopet, sen for vi in till Nyköping en snabbis & sen hem igen.. inte mkt roligare än så.. pappa kom en snabbis på kaffe..

Idag blir ja gräs änka igen.. Micke sticker en vecka upp till Norrland & flugfiskar men det är rätt skönt faktiskt att bara ha mig & Filippa att tänka på=) Och att ja får större plats i sängen=)

Så får se om ja orkar skriva från mobilen nästa v för datorn kan ju inte Micke slita sig ifrån..

Inatt ville Filippa bara ha käk en gång runt halv 4 vilket va riktigt skönt, mindre skönt är ju att hon vaknar runt 6 då men hellre att man får sova nästan hela natten än att behöva mata henne flera ggr.. hoppas det fortsätter.. Lr oxå va d för att hon fick sova i min säng=)
Nä frukost nu sen till församlings hemmet & fixa lite.
Ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0