Box igår

I går kväll va ja på Box på jogersö.. Blev lite yrslig för vi va ju mitt i solen men när den försvann lite smått & det kom vindpustar så blev det bättre..

Måste ju komma igång nu efter graviditet & allt och Filippa blir ett halv år på torsdag! ETT HALVÅR!!! Faaan va tiden rusar iväg!
 Nyss låg ja ju hemma i sofffan & mådde skit tyckte ja och det är ju över ett år sen! hmmm man får verkligen passa på att njuta nu!

Annars igår va min mamma på besök, det blev lunch på Viking och sen skulle ja träffa en tjej på nya gymme för att prata lite..=)

Jag sökte som att får jobba som värd där.. Det kändes bra och det handlar bara om ca 5 tim i V.. Och det skulle va jäkligt kul om ja fick det...
 Nytt å fräscht gym..
Maskiner som har Tv apparater framför.. Iallafall en del konditionsmaskiner.. & cirkel träning i ett hörn.. & öppet tiderna är ALLTID 05-23,,

På ramdalen har dom ju stängt på röda dagar och lite sånt..
Nej ja hoppas verkligen för att kunna spara lite dagar & få va hemma med Filippa... & även få lite extra pengar för det går ju alltid åt..

Jag får veta i början av nästa V oavsett om ja fårt eller inte..Håll Tummarna!

Insåg nyss att ja bara har en blöja kvar här hemma så när Filippa vaknar är det bara att bege sig mot Ica! Kanske ska ta en lång promenad när det ändå är lite svalt ute=)

Sen blire fika hos Sarah!

Tack & ajöken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0